It’s Complicated!

December 27, 2009 Randi

Follow my blog with bloglovin

Hei! Jeg skal ikke følge tittelen på hollywood filmen som går på kinoer over hele landet i disse dager. Jeg vil heller gi dere ett lite innblikk i min tid som blogger. It’s complicated.

Jeg tenker tilbake på den groteske fortiden av blogger, alt fra små fjortis blogger til usynelige blogger. Og jeg kan med hånden på hjerte fortelle at det begynte allerede på høsten i 10.klasse med en relativt umotiverende blogg på blogspot. Ett sted jeg trykt kan si ikke fungerer for en ambisiøs blogger. Men det er jeg jo ikke, så da går det jo relativt rett fram.

Men så fikk jeg øynene opp for dette stedet kalt blogg.no og bestemte meg for å lage en blogg der. Den ble trygt oppkaldt etter blogspot bloggen, som hadde sitt fulle og hele opphav i fjortist tiden. Vi har alle vært der, og noen er der vel fremdeles.

Men jeg vokste fra meg tiden som fjortis og tallene på bloggen økte, men jeg måtte allikevel kvitte meg med navnet. Så jeg tok med meg alle leserne over på en litt mere mennekelig blogg. Men da jeg fikk vite at familie medlemmer leste den endret jeg fort navn uten å ta med meg lesere. Denne bloggen har bare vært i noen dager før jeg rast innså at jeg, som min gode venn Lise, er lei av hele stedet. Så da endte jeg opp her.

It’s complicaded you know!

Entry Filed under: Uncategorized

3 Comments Add your own

  • 1. Mr WordPress  |  December 27, 2009 at 10:15 pm

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  • 2. Lise-Marie  |  December 27, 2009 at 10:41 pm

    Yay (Y) Welcome 😀

    • 3. rlilleengen  |  December 27, 2009 at 10:53 pm

      Thank you! I appreciate your comment, and I love you<3


Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pages

Categories

Calendar

December 2009
M T W T F S S
    Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts

 
