Allways on my mind!

December 29, 2009 Randi

Hvis jeg ender opp som en gammel gris, grunnet plenitge ganger med svineinfluensa skal jeg love deg at denne vinteren har noe med det å gjøre. -14 grader er virkelig ikke sunt, i hvertfall ikke når jeg skal stå på Slalom. Jeg gjorde ikke det i dag, men i morgen tar jeg turen opp i bakken for å teste ut den nye buksa og hjelmen min, hjelpes hvor kaldt det kommer til å bli.
Ja, jeg fikk i hvertfall landet i sofan med en god kopp kakao og en enda bedre skål med lakris. Og ikke nok med det, mamma har bestilt kina mat til middag. Dagen kunne ikke vært bedre. Og når filmen jeg så endte akkurat sånn jeg ville den skulle ende kan jeg vel, med hånden på hjerte si at det er en bra dag i dag!

Denne sangen er spilt hele 75 ganger på min spilleliste, men jeg tror iPoden har telt feil siden Fairytale ligger på neste med 34 ganger. Weird. Nå snakker jeg selvsagt om En vanlig dag med Ulrik Munther!

Jeg så forresten filmen The proposal som jeg fikk til jul. Og den var utrolig bra.  Det er akkurat sånn film jeg liker, der den ender på den måten jeg vil den skal ende, i motsetning til It’s Complicated. Som jeg så på kino her om dagen. Jeg er fortsatt amper over at Jane ikke valgte Jake, hvis det sier deg noe!

Entry Filed under: Norwegian winter!

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pages

Categories

Calendar

December 2009
M T W T F S S
    Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts

 
