She’s on fire!

December 29, 2009 Randi

Det brant i munnen da mamma kom hjem med fire bokser kinamat, og min absolutte favoritt som smaker godt men er utrolig sterk. Hver enkel bit fyrte opp ett bål i munnen min og det var like før jeg tok frem brannsluknings apparatet. Men så godt som det var, utrolig lenge siden jeg har kost meg med kina mat, og jeg kan bare si at jeg kunne levd på maten fra http://www.ring22222222.no, så godt er det.

Sist gang jeg koste meg ordentlig med maten var på julaften, hvor jeg spiste meg beruset på pinnekjøtt, jeg lå å vrei meg på sofaen i flere minutter, og klarte ikke putte i meg dessert eller julekaker. Men maten kunne ikke stoppe meg når det var gaver på gang. Du vet, man blir aldri for gammel for gaver, jeg gleder meg alltid like mye.

Siden det er så utrolig kaldt ute har jeg drukket utallige kopper med kakao, dusjet twice, og sittet forran peisen i flere timer for å holde varmen.  Jeg har også funnet fram min tja.. ok lue som jeg lagde på skolen i 10. klasse. Den kan brukes. Så nå skal jeg hoppe i senga med pysj, ullsokker, genser og dyne. Av og til trengs dette!

Q: Er du en frysepinne eller et varmblods menneske?

Entry Filed under: Norwegian winter!

3 Comments Add your own

  • 1. Lise-Marie  |  December 30, 2009 at 12:21 am

    Det kommer ann på! Har begynt å fryse mer i det siste.. sikkert på grunn av Sandvika vgs … :/

  • 2. Heidi Emilie  |  January 4, 2010 at 6:42 pm

    Jeg er en skikkelig frysepinne…

    • 3. Randi  |  January 4, 2010 at 6:45 pm

      Haha, overaskende nok.. 🙂


Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pages

Categories

Calendar

December 2009
M T W T F S S
    Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts

 
