Before the worst!

January 3, 2010 Randi

Jeg har sittet forfrossen i bil i tre timer i dag, hjem fra en fantastisk nyttårsfeiring på hafjell. Jeg kan vel si at det var små kaldt og jeg sto på ski i 2 av fire dager. Ja jeg lover deg, at når det er 25 minus grader orker man ikke være ute.

Men i nyttårshelgen har vi kost oss. Vi har  sunget Father Christmas, spilt Fiskespillet, Flettet håret så hodebunnen ble slitt og brukt øreklokker så ørene ikke skulle dette av under rakettsmellingen. Så alt i alt har helgen vært super duper, om du tror meg.

Men er det ikke sånn at ett bilde sier mere enn tusen ord? Jamen, da kan jeg jo bare legge ut noen bilder som forklarer vår relativt fine feiring.

Det er de voksene som koser seg mest tror jeg!

Små trøtte på nyttårsaften!

Q: Hvordan har du feiret jul ?

overskrift: Before the Worst – The Script!

Åja, jeg skulle fortelle dere min brilliante ide. Eller kanskje det ikke er noen idé, men i hvertfall skriver jeg sanger i tittelen. Som jeg tenkte jeg kunne fortelle hvilken sang var på slutten av innlegget. Sånn som her! God idé? Forresten, det er bare bra sanger!


Entry Filed under: Norwegian winter!

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pages

Categories

Calendar

January 2010
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
