Bad Romance

January 4, 2010 Randi

Jeg vet det ikke er noe populært å skrive lange avhandlinger om hvordan man kan vinne ditt og datt. Men dette er noe jeg virkelig kunne ønske dumpet i postkassa mi. Ja, du har vel allerede gjettet hva det er man kan vinne. Jeg vil aldri bruke den på skolen, heller som en avslappende ting å sitte forran peisen i med pc og bok på vinterferie.

Det er som en ulykkelig kjærlighet. Man vinner nok aldri, for allerede nå er det flere hundre deltakere, men det er jo vært ett forsøk. Jeg ønsker meg så inderlig onepiecen i navy farget.

Å, du vil også vinne? Gå inn på http://maaritasin.blogg.no/1262482928_vinn_en_onepiece.html#comment

Q: Har du lyst på Onepiece?

Overskrift: Bad Romance – Lady Gaga

Entry Filed under: Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. Lise-Marie  |  January 5, 2010 at 7:50 am

    Nei, jeg har ikke lyst på Oneoiece… det er egentlig ganske lættis x)

    • 2. Randi  |  January 5, 2010 at 3:38 pm

      OnePiece ser deilig ut å ha på vinterferie, inne forann peisen<3


Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pages

Categories

Calendar

January 2010
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
