Love me.

January 4, 2010 Randi

Og med dette anbefaler jeg alle å melde seg inn i Foreningen til Støtte for utryddningstruet sjokolade. Selv er jeg avhengig av den øverste sjokoladen med sølvpapir. Om jeg husker hva den heter er en annen sak. Men i hvertfall, liker du en av disse, eller ønsker å hjelpe oss som ikke vil miste våre kjære, meld dere inn i denne Facebook gruppa. Takk

Jeg er akkurat ferdig med potetspising og gumling av Toffee som ganske enkelt endte opp under juletreet i år. To bokser med tre mindre bokser. Enklere blir der ikke. Nå skal jeg ta noe for den uendelige hosten som bare ikke gir seg, så kan vel med hånda på hjerte si at jeg kunne tenkt meg en stor posjon is som kunne lindret.

Huff, det blir liksom alt for mye sukker snakke, men jeg elsker det. Men Kirsten Gislefoss på NRK kan vel slutte med det. Og kompisen min Erik Wold skal ha Aktuelt nå.. Men det gidder jeg ikke å se på, Øyunn, tar det sikkert opp hvis det er noe interessant, haha!

Q: Hva er din favoritt sjokolade?

Overskrift: Love me – Justin Beiber (eneste jeg vet som synger den)

Entry Filed under: Uncategorized

6 Comments Add your own

  • 1. Liv Maria  |  January 4, 2010 at 9:41 pm

    sv; ah, ja.. enig der!

  • 2. Lene  |  January 5, 2010 at 3:39 pm

    SV: I hvilket program tenker du da? Jeg lagde det bare i photofiltre, kopierte et bilde, limte det over et annet og justerte gjennomsiktigheten. 🙂

  • 3. Lene  |  January 5, 2010 at 4:15 pm

    SV: Tusen takk for det 🙂 Skjønte du det? Jeg kan forklare det mer presist om du vil, det er ikke noe problem!

  • 4. Lene  |  January 5, 2010 at 4:22 pm

    SV: Ok 🙂 Regner med at du skjønner hvordan man kopierer et bilde og limer det over et annet. Når du har gjort det (før du har trykket på “validate paste” og det fortsatt er sånn bevegende streker rundt) høyreklikker du og klikker på “paste options”. Nå kan du stille på opacity fra 0% til 100%, jeg brukte vel rundt 30% på det bildet jeg hadde. Håper du skjønte noe, haha.

  • 5. Karoline  |  January 5, 2010 at 7:23 pm

    Bra flere er enig med meg 😀

    Kult innlegg 😉

  • 6. Lene  |  January 5, 2010 at 8:33 pm

    SV: Jeg har ikke lest så mye på bloggen din da, men det eneste jeg kan komme på som konstruktiv kritikk til deg er mer bilder fra hverdagen din og/eller av deg! Og kanskje et litt mer “personlig” design, med bilde av deg eller noe. Men alt i alt har du en ganske fin blogg 🙂


Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pages

Categories

Calendar

January 2010
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
