Hvem sa at strikking var for bestemødre!?

January 7, 2010 Randi

Jeg lurer virkelig på om jeg ikke skal danne: Støttegruppen for plussgrader som må fly sørover i vinterkulda! Dette skal være en gruppe for oss nordmenn som vil støtteplussgradene for at de skal få et bedre sted her i norge om vinteren. Off, jeg er totalt genial. Jeg har akkurat “karret” til meg en strikke genser fra Stine-den-ultimate-strikke-dronningen. Hun har tatt på seg bestemor gener og strikket sin første og siste genser. Men kul var den, og fantasien hennes var på topp da hun på frihånd strikket en genser ut av fantasien. Om du ikke tror meg, så skjekk selv. Denne jenta kan virkelig strikke.

Og om dere ikke skjønte det så skrev jeg karret i disse tegnene:” fordi det var bare tull og tøys jeg og Stine drev med i vår diskusjon om gensere. Jeg får ingen del av hennes strikke karriere. Men den hadde sikkert funka utrolig bra i disse kalde tider!

Q: Kan du strikke?

Entry Filed under: Uncategorized

One Comment Add your own

  • 1. Hundrings  |  January 8, 2010 at 5:00 pm

    Takk for det, du! Stilig design du også da!


Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pages

Categories

Calendar

January 2010
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
