Ukas lille høydepunkt!

January 9, 2010 Randi

I morgen har vi ukas høydepunkt, ihvertfall innenfor sports verdenen. Den begynner enkelt og greit kl. 12.20 med Tour de Ski finalen for kvinner, ikke veldig gøy, men verdt å se. Kvinnene blir tett fulgt opp av den Ultimate sports opplevelsen, nemlig Fellesstart i Skiskyting MENN. Ole Einar Bjørndalen er kongen innenfor vintersport for meg, og jeg fikk til og med samf. læreren til å skrive ham opp på tavla, jøye meg!

Ja, om ikke denne skulle være nok kl. 15.15 vinner Petter Northug Tour de ski. Men aller mest gleder jeg meg til vinterferien der jeg skal surfe ned bakken i Trysil på ett par Dynastar ski i min nye ute bukse fra Volcom.  Ja, ikke mer random tekst om unyttige ting, dette kan jeg klare å stoppe. All blogging til ingen nytte.

Q: To spørsmål. Liker du sport? Står du på Slalåm, Snowboard eller Twintip?

Entry Filed under: Norwegian winter!

3 Comments Add your own

  • 1. Hundrings  |  January 10, 2010 at 6:39 am

    Photoshop, naturligvis.

  • 2. Lise-Marie  |  January 10, 2010 at 12:09 pm

    nei, nei, nei og nei ;D

  • 3. Anniken  |  January 10, 2010 at 1:40 pm

    JA<3 Og nei nei nei, står på langrenn <33


Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pages

Categories

Calendar

January 2010
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
