Dra til Helvete!

January 11, 2010 Randi

Uæææ! Jeg har oppdaget Omegle. En internett side der man kan chatte med ukjente uten kallenavn og noen personlig informasjon. Men vet du hva, jeg synes virkelig det er en helt teit side. Jeg snakket med ett par folk og fant fort ut at det ikke var noe særlig for meg. Det er omegle.com By the way.

Det som faktisk er morsom er den kjedemeldingen som går rundt på facebook. Jeg har ikke brukt den ennå, men den går sånn: ADVARSEL ! HVIS DU FÅR EN MAIL MED BESKJED OM Å DRA TIL HELVETE : LA VÆRE Å GJØRE DET !! DET ER EN LUREMAIL OG DET ER KJEMPEVARMT DER OG FOLKA DER ER DRITTSURE !!! KOPIER OG LIM INN PÅ DIN STATUS OG ADVAR ANDRE. Jeg synes den var genial rett og slett. Hvem drar  vel ikke til Helvete når de får beskjed om det? Jeg hadde sikkert gjort det!

Men nå må jeg hoppe ut fra senga og legge vekk pcen for nå begynner Cougar town, Jippi! Det er absolutt ett av verdens beste program. So, see you later.

God natt mine venner!

Q: Ser du på Cougar Town? Du drar vel til Helvete hvis du får beskjed om det ?

Entry Filed under: Uncategorized

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pages

Categories

Calendar

January 2010
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
