You’re beautiful!

January 12, 2010 Randi

Min familie har nå tre barn og faren er stjernejournalist. Ja, jeg snakker nå naturligvis om the sims 3 hvis du ikke skjønte det.  Når skulle min mor liksom fått mitt andre søsken? Nei, vet du hva, det holder lenge med en og to ste søsken. Ellers så har jeg det bra! Om ikke dette er nok ble nettopp Ugly Betty fanget i ett nett og Willhelmina ødela brillene hennes. Kjerring altså!

Nå kan vi forresten ta frem sommer tøyet igjen, det var nemlig fire minus grader i går. Det er jo glo varmt. Jeg trenger verken ullundertøy eller fleece genser lenger det holder med varm boble jakke og votter. Jaja, også bukser, sko, genser osv. Naturligvis, jeg går ikke ut naken! Mer er det ikke å si om den saken! Jeg hører forresten på den gamle Christina Aguilera sangen:

Q: liker du Ugly Betty og the Sims?

P.S. Det var jo bare en drøm det jeg fortalte om U. Betty!

Entry Filed under: Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. Lise-Marie  |  January 12, 2010 at 8:16 pm

    haha 😉 Jeg har ikke sims…….. MEN JEG VIL HA 🙂

    • 2. Randi  |  January 12, 2010 at 8:16 pm

      VELDIG morsomt!


Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pages

Categories

Calendar

January 2010
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
