Rule the world!

January 19, 2010 Randi

Jeg har ikke blogget på en stund, eller jeg har jo blogget, vi må jo, som mange andre første klassinger, lage oss en egen skole blogg på blogspot. Men skolebloggen er så dårlig at dere ikke orker å lese den, den er en nitrist sak, med relativt kjedelige bilder og tekster jeg skriver, men som er totalt uten mine meninger.  Akkurat som det var så veldig interessant.

I helgen var jeg hos pappa i stavanger, og vil med alle mine vurderings evner fo

rtelle dere at dere absolutt ikke bør kjøpe Kagges Pop- og Sportquiz. De er vanskelige og totalt uinteressante, i tillegg til at de ble utgitt i 2004. . Wææ, vanskelig sier jeg bare.

Av og til drømmer jeg om at jeg styrer verden, hvem kunne ikke ønske de kunne bestemme mer enn det man gjør som 16 eller 17 åringer? Det er ihvertfall bare ett år til vi kan stemme, og det året er det faktisk kommunevalg, men hva i alle dager skal man stemme? Det overlater jeg til tilfeldigheten, eller hva? Vi kan heller hoppe rett over til verdensherredømme.

Jeg ser på Håndball EM nå og der er like morsomt hver gang Norge scorer, for de spiller A-ha over høytalerene.. Jippi!

Entry Filed under: Uncategorized

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pages

Categories

Calendar

January 2010
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
